Nekad Johnny Borgf | Ban överklagan [JOJO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johnny Borgf

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198268490650/

Ditt Hex-ID: 1100001125f239a

Vad är din discord tagg? Young Norden #6932

Vem var det som bannade dig? Philip

Hur lång tid var din ban? 5dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror det var pga att jag ramlade av en cross när jag åkte med någon som inte såg att det var en motorcykel som körde på vägen och att det var DSync eftersom att han bara fortsatte att köra

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte med en grabb på cross och på vägen åker en NPC på motorcykel och han som kör ser inte motorcyklisten och åker rakt igenom den och det gör så att jag ramlar av medans han fortsätter att åka förbi. Sedan så vänder han sig om och säger att jag bara ska hoppa på igen och att det inte gör något om jag bara kliver på även om jag egentligen skulle ha brutit något ben eller så. BTW han var whitelistad och med i ett gäng, Vacos eller vad de nu heter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban efter som att det troligtvis var DSync och att en kille som ni har gjort whitelistad uppmanade mig att kliva på crossen som om inget hade hänt fick mig bannad så tycker jag att det var en felaktig ban och 5 dagar är ganska länge också.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag körde runt i en cirkel med min bil där det var 2 andra folk varav en av dom var min polare och den andra var admin och då vart jag bannad för sunt förnuft i 3 dagar och jag tyckte att jag hade lärt mig att man inte borde göra saker som man egentligen inte skulle ha gjort i verkligheten men nu när en kille som var whitelistad och grejer sa att jag bara kunde kliva på så glömde jag helt bort mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat lagt mig ner på marken och bett han köra mig till ett sjukhus eller något även fast att min karaktär inte hade så ont.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har försökt vara mer vaksam över situationerna och tänka mig ala scenarion som kan komma i just denna stund.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka