JOHNNNN | Securitas Ansökan [Nekad]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

J0llen

Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 19 November 2008

Vad heter du på discord? johnlind5🦅#1861

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 522 timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? minst 8 timmar om dagen

Hur ofta kommer du vara inne? minst 8 timmar om dagen

Hur många timmar har du på FiveM? 522

Vad heter du? john

Hur gammal är du? 22

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? jag vill att alla i staden ska känna sig trygga och känna att de kan få hjälp när det behöver jag är
trevlig och snäll jag har ett bra intryck när jag bemöter folk. jag har ett bra kund bemötande och är alltid trevlig,
jag brinner för detta yrke jag vill känna att gör nytta som jag kommer att göra!

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? jag har en bra attiyd mot mina bemötande människor och jag kan vara bestämd om det behövs jag är en trvlig person som gillar hjälpa andra.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? an jag hade flyttat hit till staden så jobbade jag innom poliskåren och sjukvårdare och jag brukar gymma varje dag hålla en bra hälsa

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? radiodisciplin är att man ska bete sig i radion och inte säga fula ord eller tramsa sig i radion den ska användas precis som den är till för att användas till, man kan inte låta hur som helst man ska vara trevlig och vara noga i radion och använda den när den behöver användas.

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? en bra vakt är trevlig och har ett bra intryck av andra se saker på den goda sidan då menar inte jag att ifall det är någon som har missahandlat en person att man ska set det på det goda sidan utan jag menar typ att man ska ta kritik på ett bra sätt,
och det med vapen ska man vara försiktig med man kan inte bara gå runt och hålla i ett vpapen på allmän plats för då kan folk bli rädda och man får också tänka på att man ska tänka på vem man stjuter och vart man stjuter ifall man stjuter en gammal man t.e.x med en tazer då kanske han får hjärtstillestånd då kanske det är bättre och sikta på foten eller benet så han inte orkar gå någonstans, så det gäller att vara på sin vakt.

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) ifall jag är själv så kanske jag skulle ha kallat på förstärkning så vi kan hjälpas åt jag skulle stjutit personen med en tazer med det beror på ifall vilken person det är annars kanske jag skulle försöka slå honom med en batong eller liknande vapen
jag skulle göra allt som krävs för att få fast honom när jag har fått fast personen tar jag eller kolegan hand om honom och nån av oss går och kontrolerar att den andra personen mår bra och kolla om personen har några skadoer men om personen blöder starkt eller är av svimmad skulle jag kallat på ambulans eller försöka ta honom till närmaste sjukhus.

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) jag skulle siktat/stjutit personen med tazer eller slå med batong eller liknande vapen sedan ta fast personen och sedan skulle jag eller kolegan ta honom till polisstationen och sen skulle den andra som finns kvar jag eller kolegan kolla om allt e bra med personen och ställa lite frågor om vad som hände och så vidare och kolla om allt e okej kolla efter skador ifall personen blöder hastigt eller är avsmimmad kallar jag på ambulans eller så åker jag med personen så fort jag kan till sjukhuset.

Har du några andra frågor? nej inga frågor

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka