Nekad JOHNNNN | Medlem ansökning [HASSAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

J0llen

Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://store.steampowered.com/

Vad är ditt namn i verkligheten? john lind

Vad är ditt discord namn? !!john

Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. är 20år jobbar som reporter åker runt och intervjuar folk han känar 4 tusen. heter john efternamn är lind har en brorsa som heter johannes lind.
hela hans släkt är svensk och uppvuxna i sverige. han hade en ganska lätt uppväxt tyckte det var lite kämpigt i skolan men annars gick allting bra. han har alltid varit intreserad av bilar och andra fordon som går snabbt men kör ändå lagligt. han brukar ha hastighetsmätaren på 60 inne i stan och på 120 på motorvägen för att några poliser hade sakt det till honom som ett tips. när han var liten blev han jätte intresserad av bilar och andra fordon så hela hans uppväxt har han sparat pengar till en BMW m2 som han länge velat ha och nu bor han i den för att han inte har någon lägenhet/hus men försöker spara till det. han brinner även för motorcyklar han har en favorit som är Kawasaki Eliminator 400SE. men nu känner han att han vill bli en medborgare och är redo.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? det är en kul server jag kommer bidra med mycket. jag kommer hjälpa folk som behöver
hjälp och jag kommer lära känna nästan alla hoppas jag.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är en av det bästa i sverige enligt mig jag tycker den är toppen bra och kuuul man får göra så mycket.

Hur hittade du Unive? mina kompisar spelade det och sen började jag och tyckte det var jätte kul och nu spelar det varje dag.

Vad har du för mål med ditt rollspel? RP:a bra vara försiktig vara lydig och snäll och trevlig mot allt och alla.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? rp:a bra som verkligheten och ha det bra leva i nuet och allt bra toppen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej bara unive för det är den bästa servern <3.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej jag förstår det noga.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka