Accepterad JOHNNNN | Ban överklagan [Eddz01]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

J0llen

Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199017337971/

Ditt Hex-ID: 11000013f01a473

Vad är din discord tagg? johannes lind#1749

Vem var det som bannade dig? Eddz

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom tror vi skulle råna autoexperten på något vis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare började tjafsa med en riktigt otrevlig kille inne på autoexperten då han slår till min kompis så min kompisar tar en shift-T och tar han med kniven som en gisslan ungefär då tar jag också fram min kniv i beredskap direkt efter det kom det 2-3 stycken pers in på autoexperten så vi hoppa in i våra bilar och stack direkt sen fick jag ban. Vill bara förtydliga att jag aldrig tog shift-T på killen utan tog bara upp min kniv i handen då situationen spårade ur. och att det var ingen annan inne i byggnaden när detta hände.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. På sätt och vis så tror jag helpern som banna mig tror vi skulle råna autoexperten men det skulle vi självklart inte vilket inte ens är möjligt med endast en kniv och är grov fail RP eftersom man inte kan råna en bilfirma helt utan anledning. samtidigt så vet jag att jag gjorde väldigt fel som tog fram kniven i handen inne på autoexperten.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har råkat köra på någon på piren då det varit väldigt laggigt. har blivit bannad 2 gånger för powergaming. Nu har jag fått en bättre RP nivå och vet bättre hur RP fungerar så att sånna här bans kommer inte hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde absolut inte tagit fram min kniv inne på autoexperten. Nu ansåg inte jag bråket så allvarligt som min kompis verkar ha gjort men jag borde ha gått ut utanför auto och tagit snacket där istället utan några vapen inblandade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut jag ska tänka mer efter sunt förnuft vilket det inte var att ta fram min kniv i den situationen.
Får jag en ny chans så kommer jag verkligen skärpa mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka