Nekad JOHNNNN | Ansökan till Servervakt [issako99]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

J0llen

Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? John

Vad heter du på discord? john.0191

Vad är ditt Hex:ID 110000143de12e8

Ange ditt födelsedatum 7 Mars 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Först är jag i skolan från 08:00 till 14:00 - 15:00. Efter det brukar jag sätta mig vid datorn och spela fiven Unive Roleplay. Jag brukar spela unive vara aktiv där under eftermiddagen och på kvällen. På hleger eller lov så brukar jag oftast vara inne på unive ela dagarna från jag vaknar till jag sover.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Först gången jag blev medlem på unive var 2021-10-08.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag vet inte hur man lägger till bild men jag ha varit bannad 69 gånger och de gångerna har varit jätte länge sedan. Jag har bild om ni vill se men då får ni kontakta i dc

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska hålla en hög och bra rp nivå när den rollspelar. När det ser en annan göra ett regelbrott ska den banna eller kicka personen beroende på hur grovt han utförde regelbrottet. En servervakt ska EJ abuse sina perms alltså att den använder sina perms på fel sätt tex ressar sig själv för att man dog av mat eller något annat liknande. Det är också viktigt att en servervakt inte bannar i scenarion. Om en servervakt ser en person göra ett regelbrott är det viktigt att servervakten inte bannnar personen mitt i scenariot för då kan servervakten förstöra scenariot. En sververvakt ska också underlätta staffsens arbete genom att tex dva bilar som står i vägen eller banna lallare på piren. Medans staffsen gör saker som är viktigare tex specca scenarion och liknande.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern för att underlätta för mig och alla andra när det är lallare eller folk som gör regelbrott. Jag rollspelar som polis och jag ser dagligen jätte många som lallar och copbaitar och som bryter mot de flesta regler. I såna situationer skulle jag vela banna eller kicka dom som gör fel för dom som gör fel förstör för alla andra när alla andra ska rpa seriöst.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse/Korruption är när man använder sina perms för fel saker, tex att man revvar sig själv för att man dog av mat eller revvar sig själv när man dog i en bilolycka för att man bara vill leva igen. eller att man ser sina vänner göra ett regelbrott men väljer att inte banna dom för att dom är dens vänner.

Nekad, du var bannad den 28 mars. Det måste gå 30 dagar utan att du blivit bannad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka