Nekad johnieking | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

johnieking

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? johnie arvidsson

Vad är ditt discord namn? johnieking

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Erik arvidsson 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? hjälpsam vet ej mer

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: har ej en bakgrund framtidsplaner säkert bli kriminel

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa till att skapa djupa scenarier.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? vissa spel kan det vara en medveten strategi att tillfälligt ge motståndaren en fördel eller låta dem vinna en liten fördel, för att på längre sikt få en större fördel. Det kan också vara en bluff där man får motståndaren att tro att man förlorar, för att sedan överraska med ett vinnande drag.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? lärde mig at läsa alla regler även om det är tråkigt och jag vill ej bli bannad mer så jag gör alrdrig om det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM Innebär att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda utan giltigt bakomliggande scenario. 2. COMBAT LOGGING Innebär att du loggar ut eller försöker kringgå ett pågående scenario. Efter du dött, ska du vänta 5 minuter och sen trycka på "E" och respawna. Därefter ska du ej vara inne på karaktären. Loggar du ut innan dess är det COMBAT LOGGING. Som Kriminell ska du i grunden vara diskret. Ifall du är med i ett gäng ska du hålla dig till gängets kultur. När du ägnar dig åt Kriminella aktiviteter ska mask vara på

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag tror inte at min ansökan va okej men har en chance😁

Nekad.
Anledning:
Underutvecklad ansökan, samt tagigt och kopierat regler rakt av från forumet

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka