Accepterad johngoll | Medlem ansökning[Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

johngoll

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198334837988/

Vad är ditt namn i verkligheten? John

Vad är ditt discord namn? johngoll#7335

Vad är ditt födelsedatum? 28 September 2002

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Patrik Rönnberg han är 28 år gammal. Han är uppväxt med en mamma och pappa som har varit närvarande och även hans bror Jacob som han inte har haft så bra kontakt med dom senaste åren. Nu har Patrik valt att flytta från sin hemort och flytta till unive där hans bror bor för att bygga upp en bättre relation med han. Patriks intressen är att träna på gym och sen har han också ett gammalt bil intresse, när han var i tonåren så hjälpte han och brodern till med att mecka på pappans verkstad och därför har intresset förts vidare till idag. Patrik hoppas att han nu ska träffa nytt folk i staden som har samma intressen som han men även få med sin bror på att starta en bilverkstad för deras fars skull då han gick bort i cancer. Patrik som person är väldigt snäll och omtänksam. Men kan bli arg när saker inte går som han har tänkt sig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Sen jag börja med fivem har jag näst intill bara spelat här på unive och det är här jag känner att jag vill fortsätta att uteckla mina rollspels kunskaper och karaktärsutveckling.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett seriöst rp och skapa många roliga scenarion och vara en mycket aktiv spelare som vanligt. Men även hjälpa till andra på servern som har det svårt i början. och att anmäla om det är spelare som bryter mot servern regler för att hjälpa till att förbättra rp nivån.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska utgå från att vinna ett scenario utan kanske förlora med mening för att göra att motpartens rp upplevelse också ska kännas rolig och betydelsefull.

Hur hittade du Unive? det var en kompis till mig som tipsade om den:)

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka