Accepterad johngoll | Medlem ansökning [IdaPida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

johngoll

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? John

Vad är ditt discord namn? johngoll

Vad är ditt födelsedatum? 28 September 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Patrik Larsson, 30 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll rolig Social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Patrik Larsson och är 30 år. Han kommer från en familj i Göteborg som har det gott med pengar och är de äldsta barnet bland 3 syskon Han har alltid varit självsäker ända sedan ung ålder. Han hade lätt för att skaffa vänner som liten och det har han även idag. I högstadiet började han umgås med fel typ av personer. Hans föräldrar gillade såklart inte detta Hans pappa hade alltid ett hett temperament emot Patrik och hans mamma pratade nästan aldrig med honom. detta ledde senare till att han började med kriminella grejer med dom som han umgicks med. så han bestämde sig att flytta till staden Avena tillsammans med sina kompisar för att börja med kriminella grejer så som att sälja droger via kriminella nätverk. men allt Anders vill är inte att bara göra kriminella affärer, utan han har sedan ung ålder velat köpa sin drömbil en ford mustang 1980 års modell alltså samma bil som hans pappa hade för 15 år sedan, när Patrik bara var 15 år gammal.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bjuda på rolig men även mogen rp nivå:)

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela för båda parternas skull, alltså inte bara för att du ska vinna och spela för pengar

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag skjöt en person en gång otillåtet, men det för att jag inte hade skjutit innan så ville testa, har lärt mig att jag skulle gått in på gta och skjutit istället

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm de är att man dödar folk med ett fordon, rdm, man dödar en person helt utan scenario

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju av @idapiiidaa. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka