John1891
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121664091/
Vad är ditt namn i verkligheten? Heter Viggo men kallas oftast för John
Vad är ditt discord namn? John.#6666
Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2007
Berätta om din karaktär. Han heter Bosse Brännvin och är 40 år och kommer från Norrland Bosses efternamn kommer från när hans farsa var lite på gaasen, Bosse har bra känslor om alla och han själv då. Bosse har ganska många intressen och han gillar att göra kriminella saker och såklart hålla på med och åka bil såklart, Bosse har autism så han pratar lite konstigt men det bryr han sig inte om, om någon säger något om hans röst så bryr han sig inte
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med bra scenarion och rolig RP T.e.x Bankrån/affärsrån/juvelrån eller något annat kul
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag vill spela på en ny server som är aktiv många staffs och supports, Och den verkar rolig
Hur hittade du Unive? Några vänner spelar på den och sa att jag ska börja
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att nå så hög RP nivå som möjligt för att det ska bli det lilla extra att Roleplaya
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Heter Viggo men kallas oftast för John
Vad är ditt discord namn? John.#6666
Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2007
Berätta om din karaktär. Han heter Bosse Brännvin och är 40 år och kommer från Norrland Bosses efternamn kommer från när hans farsa var lite på gaasen, Bosse har bra känslor om alla och han själv då. Bosse har ganska många intressen och han gillar att göra kriminella saker och såklart hålla på med och åka bil såklart, Bosse har autism så han pratar lite konstigt men det bryr han sig inte om, om någon säger något om hans röst så bryr han sig inte
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med bra scenarion och rolig RP T.e.x Bankrån/affärsrån/juvelrån eller något annat kul
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag vill spela på en ny server som är aktiv många staffs och supports, Och den verkar rolig
Hur hittade du Unive? Några vänner spelar på den och sa att jag ska börja
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att nå så hög RP nivå som möjligt för att det ska bli det lilla extra att Roleplaya
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej