Nekad john123 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

john123

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? john

Vad är ditt discord namn? fiji

Vad är ditt födelsedatum? 10 September 2008

Berätta om din karaktär. gunnar ferm är en kille som har ett stort intresse för arbetsvärlden med mycket drift mot jobb osv. Gunnar är intresserad av bilar och allmänt motorer, gunnar har också adhd så gunnar har liten stubin. gunnar är född 2002 så jag har en stor fördel inom arbetsvärlden och jag hade älskat att utsätta mig för lite risker, han har också varigt med inom ett gäng efter som att hans barndom har varigt tuff inom familjen och pengar så kan hantera kriminalitet bra. Hans föräldrar har inte stöttat han så bra efter som att hans pappa lämnade han när han var 10 och hans mamma hade inte en bra ekonomi. Så gunnar började bli kriminell vid 13 års åldern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ett bra och verkligt rollspel samt att tänka på saker som jag hade gjort i riktiga livet likaså i unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att jag ska rp:a som att det är ett verkligt liv och även ifall jag inte vinner scenario och ta en förlust utan att rdma eller bli arg

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ´ja, (RDM) innebär att slå/döda andra om de inte har gjort något. (Copbait) att få polisens uppmärksamhet utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja , jag har spelat på valon roleplay innan ett tag så har lite erfarenhet av rp.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

Nekad, utveckla karaktärs backgrund, intressen, personlighet och mål på unive!
Utveckla frågan Vad kan du bidra med till serverns RP

Svara om och svara rätt på frågan Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka