Nekad john123 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

john123

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? john

Vad är ditt discord namn? fiji

Vad är ditt födelsedatum? 9 october 2008

Berätta om din karaktär. Gunnar Ferm är en kille som är född 2002, Gunnar är uppväxt i en liten stad i Stockholm som heter Tensta. Gunnar har haft en väldigt tuff barndom inom familj samt vänner, Gunnars föräldrar hade inte en bra ekonomi så Gunnar hoppade av skolan vid 13 års åldern. Gunnar har inget CV eftersom att han hoppade av skolan och har inte mycket erfarenhet inom arbets världen, men Gunnar har jobbat hos sin mamma på en restaurang som diskare. Gunnar har alltid velat vara polis men efter att han hoppade av skolan så blev han med i ett gäng och blev kriminell, eftersom att Gunnar gick med i ett gäng så tidigt fick han mycket stress på sig och blev aggressiv och det håller sig ända tills idag. Gunnar är skapligt intresserad av vapen och andra olagliga föremål. Han har passion för gevär och studerat tillverkningen av automatkarbiner mycket noga. Detta har fått honom att bli mycket varsam med vapnet han använder samt så har han ett extremt tränat öga gällande vapen. Gunnar har också mycket intresse när det kommer till bilar. Han tycker det är det coolaste som finns att höra motorns hetsiga ljud och åka i snabba hastigheter. Hans passion för bilar har gjort honom till en grym förare. Hans mål med att flytta in i denna stad är att få tillräckligt mycket pengar till att köpa hans drömbil, en Lamborghini. Han har drömt det länge och har äntligen fått upp hoppet om sig själv. Detta ska han försöka åstadkomma med hjälp av att bygga ett starkt socialt kontaktnät och hårt arbete. Han kommer visa sin respekt till andra medborgare och inte spela något han inte är. Gunnar är en ärlig man med många mål. Han är även en man med många mekaniker. Han är allmänbildad och mycket streetsmart. Detta gör han till en listig och mystig man men samtidigt en väldigt stabil och skön man

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion och bra rp. jag kan erbjuda rolig rp för jag rpar som en "ortengrabb" som är aggressiv av sig och har ett högt temperament så det blir så verkligt som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är typ när man alltid tänker att man ska vinna ett scenario och att man blir arg om man inte gör det. då blir det inte så roligt för andra så man kan tänka sig att förlora scenarion ibland så det blir roligare att rpa för andra.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag vet reglerna tex. rdm om du dödar ngn utan anledning/scenario typ som att skjuta en polis för ingenting . vdm du använder din bil som ett vapen. fear rp de är att du inte är rädd om ditt liv tex om någon ricktar ett vapen mot dig och du inte blir rädd. powergaming t.e.x ramlar från långt upp men fortsätter gå utan att rpa skadorna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja , jag har spelat på valon roleplay innan ett tag så har lite erfarenhet av rp. Jag har varigt polisen en liten stund.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Mina mål här på unive är att vara en bra rpare och bli krim ev polis

Nekad. Ej tagit sin intervju i tid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka