Accepterad John Pork | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

John Pork

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199366885950/

Ditt Hex-ID: steam:110000153d7523e

Vad är din discord tagg? ronnie_pro_noob

Vem var det som bannade dig? saztava

Bild på banmeddelande: image_2025-11-04_211837687.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag begick ett regelbrott

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev rekryterad av ett gäng som heter kartellen. en medlem från kartellen gav mig ett uppdrag. uppdraget var att flyga med helikopter och plocka upp deras kroppar ändå om det kostar mitt liv. jag landade för att plocka en kropp sen så kom polisen och riktade vapen på mig när jag försökte hoppa in i helikoptern sen satt de och sköt på mig sen jag fick stress och hoppa ur helikomtern då spawna jag på taket av helikoptern och då rikta ingen polis och då tog jag chansen och sprang till porschen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. lite felaktig men också inte. straffet var för grovt det var den första gången jag blev bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ge upp

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag accepterar läget.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka