John Pork | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

John Pork

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199366885950/

Ditt Hex-ID: steam:110000153d7523e

Vad är din discord tagg? qcraft

Vem var det som bannade dig? Vet inte

Bild på banmeddelande: image_2025-04-03_194113668.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet faktiskt inte, eftersom jag aldrig har spelat på Unive tidigare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag laddade ner FiveM efter att ha sett ett klipp på TikTok där någon spelade på Unive. Jag blev nyfiken och ville prova själv. Jag gick med i deras Discord med en länk och försökte ansluta till servern. Men då stod det att jag redan var bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om det var en felaktig ban, förklara varför, Jag är helt säker på att det är en felaktig ban. Jag har aldrig spelat på servern och har inte haft något att göra med den tidigare. Det kan ha uppstått ett missförstånd eftersom min vän har använt mitt Discord konto tidigare. men den personen har aldrig haft tillgång till mitt FiveM konto. Jag vet inte hur det kan ha kopplats ihop, men jag misstänker att det är från Discord som något blivit fel. Jag har som sagt aldrig kört på servern själv och har inte gjort något misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad från Unive tidigare och har aldrig spelat där.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag förstår nu att jag inte borde ha låtit någon annan använda mitt Discordkonto, även om jag inte visste att det kunde bli problem

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har fattat att det är viktigt att inte dela sina konton. speciellt sånt som kan kopplas till andra grejer. Jag kommer vara mer försiktig i framtiden så att sånt här inte händer igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hittar ingen ban.

Hittar ingen ban.
kan det vara för att min brorsa är bannad? Jag menar vi bor ju i samma hus. Själv har jag aldrig kört unive. Som jag skrev lät jag ju min brorsa använda mitt dc konto. Men de var typ 3 månader sen.

Ta en ny banbild för den där du skickade är inte aktuell.

Kan inte eftersom jag är på engångverifieringen med bank id o kan ej använda de. Betyder de att bannen är borta? eller bara kommer efter man verifierat.

Kan inte eftersom jag är på engångverifieringen med bank id o kan ej använda de. Betyder de att bannen är borta? eller bara kommer efter man verifierat.
Du behöver ha medlemskap eller vara verifierad för att kunna gå in på servern ja.

Jag kan inte ta en ny banbild för att jag är på engångverifieringen och försökte ansöka för mdelemskap men torris nekade för att jag behöver en godkänd ban överklagan för att få medlemskap.

Bannen existerar inte längre så du bör kunna gå in

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka