Nekad John | Medlem ansökning [gorm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

John

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? John

Vad är ditt discord namn? john_kung

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. Jag heter Matte Börjesson, född 2000, fyller år den 10 augusti. Jag är född på en bondgård, hjälpt min pappa på bondgården och matat korna, hämtat balarna och verkligen allt du kan tänka dig man gör på en bondgård. Uppväxt med min familj, har en mamma, pappa, syster och sen jag då. Min syster heter Tyra, mamma heter Linda och pappa heter Oskar. Då jag är snart 24 år så blir de snart 4 år sedan jag flytta till stan. Ni kanske undrar varför jag flytta, jo för jag ville se nya kulturer, träffa nya vänner, upptäcka nya saker men framförallt bo själv. Jag har jobba i mina år för pappa på bondgården och hade sparat ihop en slant så jag hade råd att köpa en lägenhet. Jag har haft som ett projekt att fixa min lägenhet, de tog typ 6 månader innan allt blev klart i lägenheten men jag tycker de blev väldigt fint. Hälsar på min familj några gånger per år och även min familj kommer och hälsar på mig. I framtiden tänker jag att jag ska få ett redigt jobb och förhoppningsvis skaffa familj och ärva pappas bondgård och kunna starta min familj där jag en gång var uppvuxen. Vill också att mina nya vänner flyttar nära pappas bondgård i framtiden så mina framtida barn kan leka med mina vänners framtida barn.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga och realistiska scenarion för båda partnerna i scenariot, realistiska scenarion är exempel om du blir stannad av polisen så stannar du och inte kör iväg. Ett till är att om du blir rånad så lyssnar du på rånarna spelar rädd och inte springer iväg om de säger till dig att stå kvar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att du bara ska vinna scenariot att man även låter den andra partnern vinna scenarion också, så det blir roligt för båda spelarna, Då blir de roliga scenarion för båda partnerna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Sunt Förnuft Exempel du tar en cykel in i en bil affär och sen tränger du dig i kön. NLR: Exempel du blir kidnappad och sen så avrättar gänget dig efter det så kommer du till liv igen och då om du säger vem som avrätta dig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat över 100+ timmar på rollspel så har rätt så stor erfarenhet på rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer vara svin rolig att spela med och kommer vilja höga rp nivån

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka