- Meddelanden
- 22
- Reaction score
- 2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? QPARK
Vad heter du IRL? John
Vad heter du på discord? John Lind#1753
Hur gammal är du? 12
Hur länge har du spelat på Unive? snart 1 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? JAg kommer utveckla Qpark genom att göra det bler aktivt. Jag kommer anställa mer folk och jag kommer gra så folk vill jobba på qpark så folk tycker det är roligt. Jag kommer styra upp jobbet, göra ny klädlista, fixa rakel i radios och mer. Jag ska se till att det förs med hög RP nivå och så alltså inget lallande eller nåt.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare varit chef på trygghansa och sedan där vet jag hur chefs-menyn fungerar alltså hur man anställer folk och så. sen har jag också jobbar på qpark och då vet jag hur man ger P-bot och hur fakturasystemet fungerar.
Hur ofta kommer du vara inne? så ofta jag kan.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? John
Vad heter du på discord? John Lind#1753
Hur gammal är du? 12
Hur länge har du spelat på Unive? snart 1 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? JAg kommer utveckla Qpark genom att göra det bler aktivt. Jag kommer anställa mer folk och jag kommer gra så folk vill jobba på qpark så folk tycker det är roligt. Jag kommer styra upp jobbet, göra ny klädlista, fixa rakel i radios och mer. Jag ska se till att det förs med hög RP nivå och så alltså inget lallande eller nåt.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare varit chef på trygghansa och sedan där vet jag hur chefs-menyn fungerar alltså hur man anställer folk och så. sen har jag också jobbar på qpark och då vet jag hur man ger P-bot och hur fakturasystemet fungerar.
Hur ofta kommer du vara inne? så ofta jag kan.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja