Nekad John Lind | Chef-jobb ansökan [BubbleGum] [Båtbolaget]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

John Lind

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget

Vad heter du IRL? John

Vad heter du på discord? Johnnn#1753

Hur gammal är du? 12

Hur länge har du spelat på Unive? snart 1 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet på massa olika sätt. Jag kommer anställa väldigt många personer och det ska vara personer som är kunniga inom jobbet och kan bete sig och inte är lalliga av sig så det inte bildar en dålig en dålig RP nivå på båtbolaget. Jag kommer se till att mina anställda kan sköta sig och inte lallar eller gör något dumt är korrupt eller liknande, det är något jag kommer starkt hålla dem borta från. Jag kommer också utveckla jobbet genom att ha hög RP nivå inne på båtbolaget jag kommer se till atyt det är en bra stämning inne på båtbolaget. Jag kommer också utveckla jobbet genom att hålla det uppe med mycket pengar i kassan och många seriösa anställda och göra så båtbolaget drivs framåt genom att det har öppet hela tiden så mycket det kan och att annonsera att vi har öppet så folk vill köpa båtar och att det säljs båtar. Jag kommer göra så båtbolaget kommer få et bra rykte om sig på Unive att det är trevlig personal och att det har öppet hela tiden och så vidare. Jag kommer göra mitt bästa för Företaget.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare jobbat som chef på trygghansa och där gick det väldigt bra där lärde jag mig hur chefs-menyn fungerade hur man anställer och avskedar folk och hur man hanterar den helt enkelt. Och jag vet hur faktura systemet fungerar.

Hur ofta kommer du vara inne? ungefär 5-7 timmar om dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Vidare till muntlig intervju! Du har 48h på dig att ta din muntliga. Lycka till!

Nekad, då vi redan har en chef för båtbolaget.

Tillbaka