Nekad john karlsson | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

john karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Fred Larsson

Vad är ditt discord namn? Advokaten

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter John Karlsson. Han föddes och växte upp i en stad vid namn Linköping, han bor i de djupa skogarna i norra Sverige. Han föddes som det yngsta barnet i familjen och växte upp i en kärleksfull men utmanande miljö. Hans föräldrar, Anna och Lars Karlsson, var båda skogsarbetare och lärde honom tidigt vikten av hårt arbete och uthållighet. Som ung visade John tidigt intresse för naturen och äventyren som väntade utanför stadens gränser. Han tillbringade många timmar vandrande i skogarna, utforskande av gömda stigar och vattendrag. Denna kärlek till naturen skulle senare forma hans framtid och hans karaktär. Efter att ha avslutat gymnasiet bestämde sig John för att ta en paus från det vanliga livet och ge sig ut på en äventyrsresa genom Europa. Under denna resa lärde han sig värdefulla färdigheter i överlevnadsteknik, navigation och språk. Han tillbringade nätter under stjärnorna och dagarna i spännande städer och platser. Efter ett år på vägarna återvände John till Linköping med en ny syn på livet och en djupare förståelse för världen. Han beslutade sig för att använda sina erfarenheter och kunskaper för att hjälpa andra och skydda den vackra naturen som han älskade så mycket. Men en dag så hände något fruktansvärt, hans pappa Lars gick bort i sjukdomen cancer som han har haft i 2 år.
Jag var helt förstörd. Jag och Anna tilbringa varenda dag vid graven gråtandes. Några månader senare bestämde sig John och hans mamma anna för att flytta till unive och få en ny start.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidrag med en rolig och bra rp här på unive. Jag ska också göra mitt bästa med att engagera mig till rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens i ett scenario innebär att du agerar eller spelar din roll på ett sätt som inte gynnar andra spelare i scenariot så att du inte vinner alla scenarion. Till exempel om en polis åker efter dig så kan du stanna också och att accepta defeat än att bara köra iväg. Så man ska inte vinna alla sina scenarion och låta andra ha kul och låta det vinna scenariot. Som om en kille rånar dig så ska du inte bara springa iväg eller köra iväg. Då så låter man killen råna dig.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, RDM innebär att den första vägen man tar är att slå istället för att prata med den personen. VDM är när man använder ett fordon som ett vapen på en person utan någon anledning. Suntförnuft att man spelar uttifrån verkligheten, powergaming att man ska rpa på skador och inte kör ifrån om man kråkar direkt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja mkt, då jag har varit staff på många servrar som sr.mod admin och allt så.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte vad jag kan komma på, men får jag medlem kommer jag vara aktiv varje dag och göra mitt bästa för att höja rpen. :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka