Nekad JOHN GOTTI | Medlem ansökning [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JOHN GOTTI

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199087125024/

Vad är ditt namn i verkligheten? Fisnik Qorri

Vad är ditt discord namn? imspooky9 #8767

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 1991

Berätta om din karaktär. Han heter john gotti, han är 21 år gammal, han kommer från en stad som heter Stockholm, han är inte från den plats där han satt hemma mest hela tiden som liten. Hans mamma lämnade honom när han var 8 år gammal. Han berättade för sin bästa vän men han trodde inte på John, han sa att hon kanske jobbade sent eller något liknande. Så än i dag är John rädd för att berätta för någon att han är en glad person på utsidan, men inte på insidan. John hade inte många vänner när han var ung, och nu är han ensam. Han var fascinerad av det faktum att de gjorde pizza, och han älskade att göra pizza. Hans drömjobb är att jobba på en pizzeria. De började när Johns pappa jobbade på en pizzeria, och sedan började John gilla dem. Han gillar också bilar väldigt mycket.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill utveckla min RP nivå samt är jag en väligt social kille som kan prata och har roligt med alla slags olika människor

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med RP på bästa nivå och kunna spela bra som en medlem

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att slåss för motståndarens seger är att spela ut en scen med målet mot motståndarens seger, så att det ibland händer dig saker som är fördelaktiga för andra

Hur hittade du Unive? YT,Twitch,vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka