Nekad JOHN GOTTI | Ban överklagan [Abi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JOHN GOTTI

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199087125024/

Ditt Hex-ID: steam:1100001432a8220

Vad är din discord tagg? imspooky9#8767

Vem var det som bannade dig? Abi.#0001

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lagar utan /me, lagar igenom stängd huv

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorte fel inan des

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis gick ut för å röka sen han sa ( köp en reperationskit fixa bilen sen kommer jag) men min hjärna va inte där samtidigt håller på fixa FiveM ått min vän så skulle han joina oss

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va mitt fel till 1000% jag acceptera det

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga alls

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut jag kunde gjort bättre om jag hade fokuserat mer på spelet istället ,ellr disconecta hela spelet tills hade gjort klar andra grejerna

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut mycket mer , man skulle inte fixa bilen med huvud nere ellr skriva /me istället men nu vet jag exakt hur man gör o hur de går, har läst alla regler igen.
Klart o tydligt på en sån seriöst servern måste man följa alla regler så klart .

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? självklart , de kommer aldrig hända

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka