Nekad john cena | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

john cena

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? kalle

Vad är ditt discord namn? John cena

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Markus Karlsson, född 1999, växte upp i en förort till Stockholm där han fick lära sig att klara sig på gatorna från en tidig ålder. Trots tuffa förhållanden hemma och bland vännerna lyckades han sig vara kvar med dom. Markus kämpade sig igenom skolan men till slut hoppade ha av för att hjälpa till att försörja familjen. Utan någon utbildning eller livserfarenhet började Markus arbeta på en lokal bilverkstad där han snabbt lärde sig allt om motorer och mekanik. Hans passion för bilar och hantverk ledde honom till att bli en mycket bra mekaniker. han drömmer nu om att öppna sin egen verkstad. Samtidigt har . Trots att han gick med i fel sällskap under tonåren har han nu insett att göra rätt val att bli en bra och laglig medborgare. Markus är också mycket intresserad av teknik och har läst vapentillverkning och säkerhetsprotokoll. Han är medveten om riskerna med olagliga aktiviteter och väljer nu att sätta sitt intresse för vapen genom lagliga exempel som till exempel sportskytte och vapenhanteringsträning. Målet för Markus är att bygga upp ett starkt förhållande och arbeta hårt för att uppnå sina drömmmar. Han vill vara en ärlig och respektfull medborgare och är fast besluten att inte låta sitt förflutna ta över han. Markus är en driven persson med en stark övertygelse om att han kan uppnå vad som helst genom hårt arbete.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle bidra med en bra och rolig rp nivå och försöka få en så bra rp nivå runt om mig som möjligt. och är en social person och kan reglerna i fivem sverige

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att tex att om man är i ett scenario när man blir jagad av polisen att man kan bromsa lite eller tex kroka för att de ska ha lite skans att komma ikapp och inte bara spela för sin egna vinst

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? C-logg och innebär quitar för o skippa ett scenario, ett annat regel brott är Meta gaming du tar information utfirån din karaktär och och använder den innte i spelet senarm ett annat regelbrott är RDM man dödar någon utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har erfarenhet då jag har spelat på unive innann och mer servers.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Skulle gärna vilja bli medborgar på unive då mina kompisar spelar väldigt mkt och bidrar med väldigt seriös rp!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka