Nekad john cena | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

john cena

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198366965473

Ditt Hex-ID: 1100001183dbee1

Vad är din discord tagg? kajsa8197

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag innehade vapen utan kriminell ranken samt att jag använde tjänste material utan tillstånd

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag lootade en död människo kropp och tog dess saker. Sedan sprang jag på torget. Sedan stod det "en person jagar dig eller rånar dig" sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt klart jag som gjorde fel och ingen annan. Jag förstår helt klart varför jag blivit bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har en tidigare ban på mitt konto som jag minns men det var under tiden jag var på semester. Då hade min brorsa spelat på min dator och jag blev senare unbannad i och med att den var felaktig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att inte loota personen som låg död. Jag vet inte riktigt varför jag valde att göra. Antagligen för att jag var trött på att vara fattig eller sökte lite spänning. Jag hade heller inte behövt ta något alls utan det hade egentligen verkligen räckt med att kolla vad personen hade. Även det är ju såklart ett fel men det är det minsta felet i detta scenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har defenetivt lärt mig att jag inte ska loota utan anledning. Samt så kommer jag ej sno saker som jag inte får inneha. Jag kommer inte göra detta igen då det förstör rp nivån och andra personers "kul-faktor" på servern. Detta är något jag nu kommit till insikt över och kommer ej att göra det igen. Jag har även lärt mig att jag inte ska göra kriminella saker utan kriminell rollen. Jag får helt enkelt köpa rollen om jag nödvänligtvis skall göra sådanthär. Detta sker inte igen under några omständigheter alls.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka