Accepterad john cena | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

john cena

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198366965473/

Ditt Hex-ID: 1100001183dbee1

Vad är din discord tagg? kalle55t

Vem var det som bannade dig? ndonhz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: IMG_5088.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag hade en pistol på mig utan att vara krim. väldigt fel av mig och jag ber om ursäkt. Detta kommer aldrig ske igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade uppe min pistol sen satt jag mig i min bil och körde iväg. Sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban det var jag som gjorde fel och jag står för mitt fel. Helt fel av mig och detta kommer aldrig uppstå igen. för jag vill på rikigt gå med i ett gäng och spela rikigt roliga och bra rp med bra senarier.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad för men då har min lillebror spelat på min dator för jag har varit på semester. Då snacka jag med suport och visa bevis att jag har varit utomlans. Men denna bann var helt mitt eget fel. Ber så hemskt mycket om ursäkt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag hade blivit krim och börjat köra seriöst. Mewn jag vill verkligen bli krim u och gå med i ett gäng tycker de låter sju8kt kul och spännande.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen, jag kommer definitot börja spela riktigt seriöst och va rikigt bra rp med bra senarior. Vill gå med i ett gäng och bli krim,. Mina polare spelar nu i ett gäng och vill gärna vara med. Kan garanterar er att jag bara kommer bidra med bra rp och rikigt bra senarior.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka