Nekad John alafri | Medlem ansökning [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon00

Aktiv Medlem
Meddelanden
207
Reaction score
88
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198951001634/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon T

Vad är ditt discord namn? LEON#4552

Vad är ditt födelsedatum? 20 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter John och är väldigt snäll. John är 15 år och har precis gått ut nian. John är född i Malmö och har spelat gitarr i många år. John drömmer om att en dag bli rik och bli den främsta gitarristen. John läspar en del. Läspandet gör så att han utsatts för mobbning men det skadar inte John. John har en skada i höger fot eftersom att han en dag blev sparkad där av en mobbare. Johns mamma dog också i en tidig ålder på grund av cancer. John är med i en plugg grupp som kalas för trion där dom löser matematiska problem

Varför ska just du bli Medlem på Unive? g spelar väldigt alltid på Unive. Och jag lever mig in som min karaktär. Jag vill ta mitt RP ande till en ny nivå och börja jobba lite mer. Jag vill bli medlem i bara Unives server då det är det bästa servern enligt mig och då jag bara spelar på Unives server. Jag tycker det är väldigt verklighetstroget i Unive därför jag älskar det.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig intresserad av unive är att det är en mycket bra server med så mycket unika grejer och ett bra staff team. mycket bra rpare. jag ångrar faktiskt att jag valde att byta server för ett tag sen.

Hur hittade du Unive? det var min vän som rekommenderade Unive till mig sen började jag bara spela mer och mer på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att få ett bra jobb och ha roligt! Jag vill också skapa bra scenarion runt omkring mig.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att ha roligt och bli så bra som jag kan på rp. Jag är snäll men hård mot det som ej följer serverns regler.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? absolut inte jag kör fullt på Unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka