Nekad Johanzzon | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johanzzon

Medlem
Meddelanden
241
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? johanzzzzzzon

Vad är ditt födelsedatum? 24 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Benny Brun är en glad man på 21år. Innan hans föräldrar fick honom så flyttade dem till Sverige från Estland, han har en bror, hade en pappa och har en mamma. Hans pappa dog när han var 7år och han vet fortfarande inte varför, hans pappa skulle på en resa med jobbet och istället för pappa så mötte han två poliser i dörren med dåliga nyheter. Han har alltid varit pratglad och vill prata med alla han möter. Benny bryr sig inte om pengar hans mål med livet är att försöka ändra så många liv som möjligt till det bättre. Han gillar att fiska, jaga och vara ute i naturen han säger att det gör honom lugn. Hans tidigare jobb har varit lastbils och taxi förare, bilmekaniker och polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med mycket hög rp nivå samt att jag kommer göra sociala scenarionen och lång dragna med bra rp och roliga scenarion både för mig och andra parten.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för båda parterna i ett scenario så att jag inte bara spelar för att jag ska vinna de utan 50/50 och att man kan ha roligt även om jag förlorar ett scenario

Hur hittade du Unive? en kompis

Nekad, endast en ansökan per 24 timmar.

psst... du behöver vänta en vecka efter indraget medlemskap.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka