Accepterad Johanzzon | Medlem ansökning [GhostTopic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Johanzzon.

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199028380374/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas Johansson

Vad är ditt discord namn? Johanzzon#9712

Vad är ditt födelsedatum? 30 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lukas Andersson han är 23 år gammal och är uppvuxen i en fin stad vid namn New York, det samhället där man behandlar alla väl, han är en snäll medmänniska som älskar att hjälpa folk och är extremt trevlig. Han har även haft det svårt i sin uppväxt då hans föräldrar ofta bråkade och höll på med droger så han flyttade hemifrån redan vid 15 års åldern till hans kompis vid namn Orvar, men han lärde sig av sina föräldrar att han inte tycker om att bråka och behandla andra som han själv vill bli behandlad

Han gillar inte när folk är taskiga på varandra. Så han vill göra just ert samhälle till en bättre plats.

Hans hobby är att köpa bilar och jobba, samt att skaffa nya vänner då han inte har så svårt för det med tanke på att alla tycker om honom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att hjälpa servern framåt och klara nya mål, även för att jag är en trevlig person som gärna hjälper andra.

Jag känner mig passande för detta jobb med tanke på min personlighet och karaktär i mig själv.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blir intresserad av just Unive för att jag tycker ni är den bästa rp servern i det svenska community och vill hjälpa er framåt och få en trygg och rolig plats att spela på.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom youtube

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att rp:a på en hög nivå och få denna servern till den bästa rp servern någonsin, även att få bra jobb som hjälper servern och mig själv och som man tjänar bra pengar på.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har ett mål att bli uppskattad av alla i detta community och klara mina mål som att bli medlem.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det skulle jag inte säga, jag är alltid inne på eran server före någon annans

Tillbaka