Nekad Johanzzon | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Johanzzon.

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199028380374/

Ditt Hex-ID: steam:110000104a915dd

Vad är din discord tagg? Johanzzon#9712

Vem var det som bannade dig? Oggeee

Hur lång tid var din ban? 6 dagar 23 timmar 59 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: ooc ~Oggeee. Återstår: 6 dagar 23 timmar 59 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte ärligt eftersom en person sätter mig i trubbel och jag som snäll person vill hjälpa han och svarar på en ooc fråga, men det är bara tråkigt att ni nekar mina ban överklagelser när jag inte ens har gjort något, finns liksom ingen mening att göra en banöverklagan när ni nekar när jag pratar sanning och fått en oskyldig ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja en kille frågade om jag var medlem på unive.se och jag sa nej hur blir man det och han bara gick där ifrån sen blev jag bannad för att en annan person vill ha min hjälp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom jag inte gjort något men denna ban överklagelsen blir väll också nekad även om jag är oskyldig.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja enligt era regler så skulle jag inte hjälpa personen när han frågar en fråga ooc.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej det skulle jag inte säga, bara att en överklagan inte hjälper även om man är oskyldig.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka