Nekad Johanzzon | Ban överklagan [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johanzzon.

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199028380374/

Ditt Hex-ID: steam:110000104a915dd

Vad är din discord tagg? Johanzzon#9712

Vem var det som bannade dig? Oggeee

Hur lång tid var din ban? 6 dagar 23 timmar 59 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: ooc ~Oggeee. Återstår: 6 dagar 23 timmar 59 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror ni bannade mig för att begick ett misstag vilket alla gör någon gång men jag är fullt medveten om att jag bröt en viktig regel inom eran rp server och att jag står för mitt misstag, samt att det inte kommer ske igen, men jag tycker att en ban är lite väl grovt för att jag glömde bort att prata rp som inte förstör för någon, jag vet att ni är en seriös rp och att man ska följa era regler men jag gjorde som sagt ett misstag som inte ska ske igen, jag tycker att jag skulle fått en varning istället. Men jag förstår till viss del erat val men själv skulle jag inte bannat någon för det, jag skulle meddela han på ett eller annat sätt att ifall han fortsätter kommer det leda till ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag ville sälja min bil på blocket eftersom ingen såg mina meddelanden på vanlig text, så jag frågade en kille hur man gjorde och han gav mig ett korrekt svar genom att säga på ett fint rp sätt, "är du medborgare i staden" men jag tänkte tillfälligt mer på att jag ville få min bil såld eftersom jag hade brist på pengar så jag svarade tillbaka "hur blir man det". Sedan så började killen låta nervös och jag förstod då att jag gjort något som inte var så bra, tänkte fråga om frågan på nytt och ställt den på ett bättre ordval men jag hann som sakt inte innan jag blev bannad. Jag vet inte vad mer som krävs för det var detta som hände och jag insåg mitt misstag och ska bättra mig tills nästa gång även om jag inte blir godkänd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det, tycker det är överdrivet att banna någon för att han råkar säga några ord ooc men sen kommer på sitt misstag och omformulerar texten på en hög rp nivå men jag hann inte fixa mitt misstag innan jag blev bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle kunnat sköta min ord bättre och rp:a på en högre nivå än innan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att alltid vara fokuserad och rp:a på en hög nivå och inte göra misstag som denna gången, det kommer med andra ord inte upprepas igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka