Accepterad Johansson17 | Medlem ansökning [Rakuy0u]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E17

Icke Medlem
Meddelanden
409
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? Konkelvaskaren

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Johansson. Erik har drömt om att bli polis sedan han var en pojke. Under Eriks uppväxt har han sköt sig i skolan och haft turen att få växa upp i ett bra hem med sina föräldrar och två syskon. När han började i högstadiet i skolan så såg han hur hans barndoms kompisar snabbt började vända sig mot de kriminella kretsarna med droger, alkohol och iligala substanser. Detta fick Erik att fokusera på skolan och fick han försöka sitt bästa för att komma in till polis högskolan. Han gick ut ur polis högskolan med bra betyg och en lovande framtid inom polisyrket. Erik ska nu försöka söka jobb i region Unive för att försöka göra en förändring inom kriminell verksamhet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tycker jag borde bli medlem på Unive då jag tidigare har deltagit som staff och medlem på servern. Samt att jag har en väldigt hög rp nivå och vill försöka skapa så roliga och gynsamma scenarion jag bara kan. Jag har dessutom väldigt många timmar och ett driv för rpn. Jag är också väldigt kunnig inom polisyrket och ser detta som en möjlighet att både utveckla min rp frammåt och skapa kontakt med gött folk.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte behöver vinna varje scenario. Samt att man ska skapa roliga scenarion som både parterna tycker är roliga

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM: Man skadar någon utan giltigt scenario, VDM. Man skadar någon med fordorn utan giltigt scenario, NLR: Om du dör ska du inte komma ihåg vem/eller vad som hände, Copbait: Man försöker få polisens uppmärksamhet utan att tänka på verkliga konsekvenser, C-logg: Man lämnar ett scenario för att vinna eller komma undan konflikter,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har tidigare spelat på Unive och bär på över 1000h inom rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nja.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka