Nekad Johansson17 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E17

Icke Medlem
Meddelanden
409
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198860467209/

Ditt Hex-ID: 110000135a7fc09

Vad är din discord tagg? johansson_

Vem var det som bannade dig? FiveGuard

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-19 170327.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att anticheatet gick igång på mitt fusk.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spelade på Lexty lall och en random pvp engelsk pvp server. Därefter så skulle jag och gubbarna in och lira på Unive. När jag gick in så blev jag utslängd och fick ac meddelandet på skärme

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej. Jag fattar att jag gjorde fel att inte tänka efter innan jag gick in på servern. Och att jag hade fusk från första början. Jag vet om att ni har noll tolerans mot fusk på servern. Och därav vill jag verkligen be om ursäkt för missförståndet, jag skulle aldrig avsiktligen fuska på Unive. Jag har spelat här i flera år och alla mina kompisar spelar även här.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tdigiare blivit avstängd för sunt förnuft, pg lall. Sunt förnuft eftersom att jag inte utgick från verkliga förutsättningar under scenario. PG. för att jag körde in i en lastbil under en jakt och stressen ledde mig till att inte rpa på skador. Lall. jag flamsade runt på servern under natten.
Jag har lärt mig av mina misstag och det kommer aldrig upprepas igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle först och främst aldrig laddat ner fusk från första början. Jag skulle också i förväg tagit bort mitt fusk innan jag gick in på servern. Detta var ett dumt misstag eftersom att jag själv vet vilket starkt anti cheat ni har, och jag vet även att man inte kan komma undan med fusk idag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja om ni ger mig en chans till så kommer detta aldrig någonsin upprepas igen, jag har lärt mig min läxa att dubbel kolla mina spel filer om jag är medveten att jag har fusk på min dator. Sen kommer jag aldrig gå in på servern igen med fusk eller andra tredjeparts filer som kan ge mig orättvis fördel. Det ända jag vill är att lira fivem med mina polare och skapa roliga minnen som jag kan bevara.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka