Nekad Johansson17 | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E17

Icke Medlem
Meddelanden
409
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/berillafromsweden/

Ditt Hex-ID: 110000135a7fc09

Vad är din discord tagg? schiller___

Vem var det som bannade dig? FiveGuard

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-19 170327.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att anticheatet gick igång på mitt fusk.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spelade på Lexty lall och en random pvp engelsk pvp server. Därefter så skulle jag och gubbarna in och lira på Unive. När jag gick in så blev jag utslängd och fick ac meddelandet på skärmen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej. Jag fattar att jag gjorde fel att inte tänka efter innan jag gick in på servern. Och att jag hade fusk från första början.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare åkt för sunt förnuft, pg, lall och cop bait

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka efter innan jag anslöt mig. Men i grund och botten skulle jag aldrig fuska alls på fivem eftersom att det leder bara till problem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka efter innan jag går in på den ända servern jag faktiskt bryr mig om. Och aldrig ladda ner fusk. Asså jag ber så hemskt mycket om ursäkt och det kommer aldrig upprepas igen. Vill bara påpeka att jag aldrig hade använt det ig och jag har inte förstört rollspelet på något sätt. Ge mig bara en chans till jag ber er.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka