Nekad Johansson17 | Ansökan till Forum Mod

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E17

Icke Medlem
Meddelanden
409
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad heter du på discord? johansson3714

Ange ditt födelsedatum 18 Augusti 2006

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jag vill ansöka till forums mod då jag gärna vill arbeta administrativt och förhoppningsvis gå med i staff-teamet i framtiden. Jag ser detta som min chans att jobba mig framåt medans jag ser till att forumet ser bra ut. Det vill säga att rensa tramsigt och onödigt innehåll för att få sidan att se mer professionell ut, samt se till att rätt samtals ämne hamnar i rätt kategori.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja, annars kan det bli svårare att hitta inlägg som du söker och dessutom leder det till en bristande struktur vilket inte är hållbart.

Får en ansökan vara kopierad? Nej bara OM du har skrivit inlägget tidigare

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Svars tiden på diverse ansökningar/överklagningar. Det kan ibland ta en onödigt lång tid för till exempel ens sv ansökan att bli läst, vilket inte är så uppskattat av människor. Plus att jag vill se till att forumet blir smidigt och att snabba svar ska levereras. Vi behöver arbeta tillsammans för att effektivisera detta. Ett till exempel är Ban överklagningar, om en spelare blir avstängd på helgen så kan det ta lång tid att få svar. Detta vet jag att många blir irriterade på och då tänkre jag att dessa spelare ska få besked så snabbt som bara möjligt.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville 1. Struktur i diverse trådar
2. Lämpliga inlägg på trådarna
3. Snabba svar på ansökningar/överklagningar
4. Ett aktivt forum som värnar om sina användare och deras tid

Hur ser din aktivitetet ut? Jag går i gymnasiet och har lite högtryck för tillfället, men mina tider brukar vara följande
Vardagar 17-22
Helger 15-03
OBS kan variera

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nope

Sätter ”Nekad” på denna då det sker en rensning. Var vänlig och ansök till forums mod igen om ett intresse fortfarande är kvar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka