Accepterad Johansson16 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E17

Icke Medlem
Meddelanden
409
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad heter du på discord? Johansson#3714

Ange ditt födelsedatum 18 Augusti 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet varierar då jag har mycket i skolan, men jag skulle säga att jag spelar nästan varje dag mellan 16-21

Hur länge har du varit medlem på Unive? 6 månader +

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1040759320746393613/1080959554373832704/Skarmbild_2023-03-02_220525.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Servervakts uppgift i helhet är att underlätta för staffsen medans dem rollspelar. En Servervakt är inte en staff och ska inte aggera som en, men fördelen är att servervakter kan om det behövs bannlysa en spelare i 1timme eller kicka en spelare om spelaren begår ett regelbrott. Alla banns ska spelas in och vidarebefogas till staffs.


Utöver det så är servervaktens uppgift att vara ansiktet för servern, man ska aggera professionellt och visa ett bra intryck för både serverns och spelarna.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli en Severvakt då jag upplever att rollen kan och kommer behövas inom min rp.
Jag har under en längre tid spelat som polis och märker att det sker mycket lall och regelbrott när jag är i ytre tjänst. Detta har påverkat min rp nivå samt som andras. Om jag får rollen så kommer mitt rollspel att underlättas då jag kan sparka/banna spelare som inte kan leva upp till reglerna som finns, och sedan kunna ta det vidare till staffsen om jag anser att en grovare åtgärd bör tas.

Jag kommer även ta mitt ansvar som servervakt och aggera professionellt både under scnarion för att visa nya spelare samt erfarna spelare allt jag kan om rp, i hopp om att kunna påvreka och göra skillnad i andrasd rp.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse innebär att man missbrukar sin makt för ens egna vinnst. Detta kan ske när man t.ex bli dödad i ett scenario och sedan återupplivar sig bara för att inte tappa sina värdesaker.
Man kan även missbruka sin makt igenom att (idpeaka) vilket gör att man kan lättare kan uppmärksamma folk som gömmer sig samt veta exakta position. Detta är inte helt ovanligt att det sker och i vissa fall sker det av misstag.

Ett till exempel kan vara att man kickar eller bannar någon bara för att dem gör dig arg eller upprörd, detta är abuse och förstör rp möjligheter inom servern.
Johansson
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top