Nekad johanss0nn | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

johanss0nn

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil johansson

Vad är ditt discord namn? sparkz187/johanss0nn

Vad är ditt födelsedatum? 22 September 2007

Berätta om din karaktär. Allan Larsson, född den 22 september 2000, har djupblå ögon och ett ansikte som speglar både styrka och sårbarhet. Hans barndom var fylld av svårigheter, präglad av föräldrarnas konflikter och en instabil hemmiljö. Pappan, alkoholiserad och ofta frånvarande eller aggressiv, samt mamman, känslomässigt distanserad, skapade en kaotisk tillvaro. Som äldsta barnet tvingades Allan ta stort ansvar för sina yngre syskon, vilket gjorde att han snabbt blev vuxen.

Trots detta utvecklade Allan en inre styrka och ett starkt sinne för rättvisa. Han är empatisk och beskyddande, särskilt mot dem han bryr sig om. På ytan kan han verka reserverad, men för de som känner honom väl är han lojal och stödjande. Hans erfarenheter har gjort honom till en lyssnare och en klippa för sina vänner. Allan har en stark vilja att skapa en bättre framtid och bryta cykeln av missbruk och dysfunktion. Sammanfattningsvis är Allan en stark, omtänksam och målmedveten man som alltid strävar efter att göra rätt, oavsett hinder.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med rolig/social rp. och jag kommer så alla jag rpar med ska ha det så roligt som möjligt och jag kommer ej rpa för att bara vinna scenarion. och jag kommer följa alla regler för att hålla en sån bra/seriös rp nivå som möjligt. och jag kommer rpa på alla skador som man får tillexempel om man krockar med bilen då skriver jag en /me som (/me ont inacken) och jag kommer alltid ha som huvud regler sunt förnuft för det har jag alltid använt mig av på andra servrar=)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tt man ej ska bara försöka å vinna alla scenarion och låta motparten ska ha chans också att vinna scenariot. och det blir roligare rp för båda sidorna om man ej försöker vinna alla scenarion och det blir allmänt spänade för man vet ej hur scenariot slutar

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? yes det har jag (rdm är att man dödar nån utan en anledning/scenario) (vdm är att man använder sin bil som ett vapen att man kör på folk) (metagaming att man tar info ooc och tar det ingame och rpar på det=

Har du någon erfarenhet inom rollspel? yes har runt 1000 timmar och har rpat i många år ungefär 1-2 år skulle jag gissa på

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej men jag hoppas jag klarar det och detta är min gamla ansökan så har bara skrivit om karaktärsbeskrivningen

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
inte tagit sin intervju på 48h

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka