Antagen johanss0nn | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

johanss0nn

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Johansson

Ditt discordnamn: Johanss0nn

Ange ditt födelsedatum 22 September 2007

Varför ska just du bli staff? Jag tror att jag skulle vara en bra medlem i teamet eftersom jag är pålitlig, förblir lugn även under pressade situationer och verkligen bryr mig om att skapa en säker och underhållande upplevelse för alla deltagare. Jag är duktig på att lyssna, fatta rättvisa beslut och har en inre drivkraft att hjälpa andra. Jag sätter alltid gemenskapen och reglerna för servern i främsta rummet och tvekar inte att hantera problem när de dyker upp. Med min erfarenhet av RP och en mogen inställning till ansvar, är jag övertygad om att jag kan vara en resurs för teamet och hjälpa till med serverns fortsatta framsteg.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? det mesta som jag inte fungerar så bra krim rp då många skiter i regeln fear rp bara för att inte förlora sina vapen när någon riktar mot dom

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag tror att man kan lösa problemet igenom att försöka få folk att göra flera anmälor och försöka få mer staffs att kolla på anmälorna lite mer då då för det jag har hört så brukar det ta ganska lång tid att få svar på dom/åtegäder men nu vet jag ej om det är sant eller inte och en till sak att försöka speca folk för att se om dom bryter mot reglerna och sen ta återgärden efter det

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att uppträda professionellt som personal innebär att alltid förbli lugn, neutral och respektfull – oavsett omständigheternas karaktär. Man följer noggrant serverns riktlinjer, lyssnar på alla parter vid en konflikt och hanterar situationer utan att låta egna känslor påverka besluten. Det innefattar också att agera som ett gott exempel för andra spelare, ta ansvar för sina handlingar och samarbeta effektivt med övriga medlemmar i personalteamet.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag anser att det är viktigt att ha en god balans mellan staffarbete, fritid och min personliga roll i RP för att kunna prestera väl utan att känna mig utmattad. Jag har för avsikt att organisera mitt arbete på ett strukturerat sätt – där jag definierar klara gränser för när jag är aktiv i min staff-roll och när jag bara deltar för att njuta av RP
Jag kommer att vara närvarande och delaktig när det behövs, men också se till att jag prioriterar min egen återhämtning och livet utanför spelet. Genom att kommunicera öppet med övriga i staffteamet kan vi samarbeta för att stödja varandra när det behövs. Jag strävar efter att bidra på lång sikt, och det kräver en hälsosam balans.

Hur länge har du spelat på Unive? börja spela när den hete multistaden rp men sen har det varit on/off lämnat dcen och joinat tillbaka

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej det har jag inte men har nog mycket att lära mig är en bra lyssnar och lär mig saker väldigt snabbt

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej kan tänka mig att jobba i alla områden om det skulle behövas

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka