Johansen-90
Icke Medlem
- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: 76561198079731020
Ditt Hex-ID: 1100001071ee54c
Vad är din discord tagg? johansen90#9057
Vem var det som bannade dig? Polarbear
Hur lång tid var din ban? 5 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOC
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag inte var IC när en annan spelare frågade hur man la ut styckesaker. var väldigt stressad då jag behövde mat.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. se ovan. körde till en affär och skulle handla, kunde inte då det var slut i lager. frågade en spelare på parkeringen om jag kunde köpa av honom. han frågade om hur man la ut saker per styck och jag berättade för honom, tänkte inte alls på att ta det i ooc chatten.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. mitt fel då jag inte använde ooc chatten. är ny med alla mekaniks i spelet. men har väldigt goda lovord inom rp på väldigt många coomunities. jag gjordeen tabbe.
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tidigare ban är irrelevant i denna situationen.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? använt occ chatten. väldigt ångerfull
Har du lärt dig någonting efter din ban? absolut. always stay in charachter
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 1100001071ee54c
Vad är din discord tagg? johansen90#9057
Vem var det som bannade dig? Polarbear
Hur lång tid var din ban? 5 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOC
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag inte var IC när en annan spelare frågade hur man la ut styckesaker. var väldigt stressad då jag behövde mat.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. se ovan. körde till en affär och skulle handla, kunde inte då det var slut i lager. frågade en spelare på parkeringen om jag kunde köpa av honom. han frågade om hur man la ut saker per styck och jag berättade för honom, tänkte inte alls på att ta det i ooc chatten.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. mitt fel då jag inte använde ooc chatten. är ny med alla mekaniks i spelet. men har väldigt goda lovord inom rp på väldigt många coomunities. jag gjordeen tabbe.
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tidigare ban är irrelevant i denna situationen.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? använt occ chatten. väldigt ångerfull
Har du lärt dig någonting efter din ban? absolut. always stay in charachter
Har du läst våra regler? Ja