Nekad Johansen-90 | Ban överklagan [Daniel-_-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johansen-90

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: 76561198079731020

Ditt Hex-ID: 1100001071ee54c

Vad är din discord tagg? johansen90#9057

Vem var det som bannade dig? Scott

Hur lång tid var din ban? 9 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bar vapen och kniv utan krim

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vapen utan krim

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag + en till åkte polis bil med polisinspektör Alexander Zara. vi var med om en bil olycka, Alexander Zara blev medvetslös. det var skumma folk överallt så jag tog beslutet att ta hans tjänstevapen samt kniv+ tillbehör. vi ringde ambulans och polisen ingen svarade. vi tog beslutet att springa till garaget och hämta en bil åka till polisstationen och lämna in sakerna i förhoppning om att göra en god gärning. hann itne så lånt innan admin skrev och frågare varför jag hade vapen på mig. men har inte listat ut hur man svarar på ingame meddelanden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Har blivit avstäng 10 dagar för innehav av ¨bär kniv och tjänstevapen utan krim¨
då scenariot utspelade sig i över 1h. och att vi tillsammans med en polis var med om en olycka. polismannen blev medvetslös. vi fick ingen hjälp. och det var kriminella i närhet som diskuterade att ta polisen vapen och utrustning så tog jag beslutet i välmening att ta de före, åka till polisstationen och lämna in sakerna. har förklarat detaljerat händelseförlopp samt uppsåt och hur vi tänkte fullfölja RP. har läst reglerna och det enda jag hittar är - Lagra, inneha eller att ha att göra med några slags vapen som ska användas i kriminella syften.
mitt syfte var att göra en god gärning. vilket kan valideras med min vän samt polisman Alexander. har försökt kontakta Scott som gjorde avstängingen, samt AMOS som valde att inte godkänna överklagan. utan motivering.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. x

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? x

Har du lärt dig någonting efter din ban? x

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka