Accepterad johannesya | Chef-jobb ansökan [bahams Mamas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

johannesya

Icke Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? bahams Mamas

Vad heter du IRL? Mattias

Vad heter du på discord? 1.Kucha

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer göra roliga fester varje dag för att skapa ne rliv på servern. Jag kommer göra det roligt för både icke medlemmar och medlemmar. Jag kommer skapa olika events vid lokalen samt ha öppet ofta för att folk ska kunna ha roligt. Jag tror de flesta tycker att det är kul när Bahams har öppet och det är just nu aldrig öppet. Därför ska jag förändra det genom att ha öppet oftare samt ta in flera anställda som är aktiva och kompetenta. Jag kommer göra så att vi är den aktivaste natklubben i stan och folk ska vilja komma till oss än de andra nattklubbarna i stan. Vi ska göra så alla kunder är nöjda och all personal har trevlig bemötande mot alla.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef där och då hade vi öppet hela tiden vi skapade feta events varje fredag samt hade öppet ofta. Det var jag och polare som styrde stället och det gick kanon därför vill jag ta över det igen då jag känner att det vart dött ett tag. Jag som person är väldigt kreativ samt vågar prova nya saker och aktiviteter för spelarna. Och det är just det detta jobb söker att man ska kunna skapa ny ideer och göra det roligt samt styra jobbet bra. Och korruption är jag också väldigt noga med jag märker när en person är korrupt och inte jobbar för att det ska vara kul. Jag vet vilka jag ska anställa samt vilka intervju frågor jag ska ställa för att se ifall de har vad som krävs. Jag vet också hur man ska agera professionellt som en egen företagare samt entrepenör som vågar komma fram med nya ideer.

Hur ofta kommer du vara inne? Kommer vara inne varje dag men det kan komma undantag ifall jag har mke plugg men det kommer förmodligen vara minst 2 pers som kan hålla det öppet varje dag. Så aktiviteten är nog det jag kommer sikta högt på då jag bill att vi ska vara den bästa nattklubben till skillnad från våra konkurrenter alltså de andra natklubbarna.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka