Nekad JohannesA123 | Medlem ansökning [Nordquist] (sjoturtle)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

JohannesA123

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197985441566

Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes

Vad är ditt discord namn? mystic#2326

Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Johan Andersson är 20 år gammal när han vaknar så går han och tar en caffe kopp med bröd och säter sig vid bordet och kollar tik tok samtidigt. Sedan går han till jobbet där han jobbar med repoerter själv tycker han det är tråkigt och vill ha ett nytt jobb hans dröm jobb är att jobba med bilar.Efter jobbet så åker han hem med sin gammla volvo och tar en dush efter dushen så vill han äta mat som hans tjej har gjort i årning.Efter maten så vill han gå ut med kompisr eller bara vara hemma med tjej.Han och hans tjej har vart tillsammans i 5år och hon tycker att det är dags för att gifta sig men det vill ej johan.När han är med sinna vänner så brukar dem gå på krogen eller åka runt i sina bilar johans vänner har dyra bilar bmw och mercedes och johan har sina gammla vanliga vovlo som han är trött på.Efter när han kommer hem så går och borstar tänderna och säter sig i sofan mend sin tjej tills klockan är 10 och då går han till sängs sedan gör han samma sak hella veckan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är väldigt bra på att rpa jag har en hög rp nivå jag stanar alltid i character även om någon lallar runt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mina vänner visat denna serven och sagt att den är jätte bra bra rp,inger break rp och seriös sedan ville jag testa eftersom drobz får dett att se jätte roligt ut

Hur hittade du Unive? Jag hittade den på twitch från en streamer som heter drobz.och mina vänner spelar på denna serven så dem fick mig att joina.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt roleplay är att kunna ha ett gäng med riktiga loyala personer som backar varandra, kunna få fina bilar

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att få en Koenigsegg Regera som jag gillar väldigt mycket och köpa ett gäng.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka