Nekad JohannesA123 | Chef-jobb ansökan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JohannesA123

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Unicorn

Vad heter du IRL? Johannes

Vad heter du på discord? mystic#2326

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 1 år

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet genom att få det aktivt med folk så det inte bara står där tomt,sedan så kommer jag ha folk som jobbar så att det är öppet så ofta som möjligt. Jag gillar inte att stället bara står där utan ägare därför gör jag denna ansökan i hop om att unicorn ska få en ägare. Jag kommer att ha klubben som en vanlig klubb för, där man kan ta drinkar och sådan bara hänga där typ, sedan så kommer jag ha detta som en hemlig täck mantel då jag är boss i ett gäng så tycker att det hade vart roligt, jag har medlemmar som är redo att jobba samt folk som vill jobba på klubben. Detta kan vara ett jobb för dem solo kriminell som inte kan gå med gäng eller inte vill fast vill fortfarande tjäna pengar på ett lagligt sätt.
Jag kommer anställa mogna personer helst dem som har erfsranheter sedan inne men man måste inte bara att man är mogen och är trevlig mot alla som är där jag vet också att Jag som ägare inte ska ta parter ifall t.ex 2 pers bråkar av ingen anledning så Åker båda ut. Jag kommer brinna för jobbet genom att Jobba ha det öppet så ofta som möjligt. Ifall jag blir unicorn ägare så kommer jag bidra med skön personal roliga kvällar där det finns alkohol med roligt folk, därmed så kommer det att va events på unicorn då är det lite utöver det vanliga som t.ex kan ett event vara att dem som vill kan strippa och det kommer finnas jury som röstar, den som vinner kommer få pengar. Eller så kan det finnas event där man ska shotta mest alkohol men det kommer ju gå under sunt förnuft som att en person inte kan shotta 100 glas för det är inte mänskligt så det kommer vi försöka göra.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har erfarenheter då jag har jobbat på gamla Unicorn för länge sedan då jag va bartender sedan så har jag vänner som har vart ägare av klubb då han har lärt mig lite inom jobbet och hur man hanterar det,anställningar,hur man ska va som ägare och vilka man ska ha dom jobbare eller inte. Jag har lärt mig av kompisar som ägt klubbar hur man ska va t.ex trevlig hur man får rätt folk som vill brinna för jobbet som tillför en trevlig miljö inne på unicorn det är vad jag vill ha och kommer göra allt i min makt för att det ska ske.

Hur ofta kommer du vara inne? Under sommar lov

Allt mellan 15-03
Eller 16-03

När det är skola så kan jag va aktiv mellan

16-00 eller
16-01
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut detta är bara för att ha nåt mer att göra.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Chefposition har blivit fylld. Nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka