Accepterad JohannesA123 | Ansökan till Servervakt [isacc]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

JohannesA123

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes

Vad heter du på discord? mystic#2326

Ange ditt födelsedatum 25 Juli 2022

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 16-04 alla dagar då jag inte är upptagen det kan skifta lite med tiden

Hur länge har du varit medlem på Unive? ungefär 1år

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/968251449316347934/998375881527537696/unknown.png

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? enligt mig är en servervakt en förenklad staff.Dem rpar som vanligt men har mer makt genom att dem kan banna/kicka folk.Ifall t.ex staffs inte kan banna eller kicka någon som lallar på piren som ett t.ex så kan sv göra det dem kan även reva vilket man inte använder ofta bara ibland alla dessa saker ska användas så lite som möjligt för endas när de behöves inte att man revar bara för att man själv inte kan köra en bil. En servervakt har en plikt till att hjälpa till på serven så att det blir en bra plats, jag vill hjälpa folk . En servervakt är en person som förenklar det för staffs.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag har erfaranhet sedan innan inom detta jag kommer inte påverkas av mina perms utom jag kommer fortfarande rpa som vanligt men har lite mer makt och kan hjälpa staff.Jag vet regleran på serven,när man är servervakt ska man bete sig inte flexa för sinna vänne eller hålla på så desutom ska man ej abusa sina perms deta leder till konsevkenser och för då indragen sv. Jag är också säker i mina val jag bannar inte ba för att banna jag bannar/kickar för att hjälpa serven och att alla ska kunna rpa.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra sv enligt mig är att dem använder sina perms på ett bra sät inte abusa inte söka folk att banna man rpar och kommer de folk som lallar ja då bannar/kickar man dem och rpar vidare.Med ett enkel mening man påvärkas inte på ett dåligt sätt av att vara sv.Man ska även inte ha toggleid i senario då kan man se igenom vägar inte mänskligt.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt koruption är att man t.ex hoppar av ett berg med mening och sedan revar för att man orkar inte va död,eller så kan det va att någon bara går på en gata och man väljer då o banna.

Ansvartet i en sv är förenkla för staffs men samtidigt inte påverka sin rp av sina perms utan att rpa vanligt men med lite mer makt.

Din servervakts ansökan har blivit godkänd
Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Tillbaka