Accepterad Johannes3131 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johannes3131

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Johannes3131

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/6ix9ineiffy/

Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes norrgård

Vad är ditt discord namn? Flexbert#5462

Vad är ditt födelsedatum? 26 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Daniel Boljesevik Han är 36 från Finland han har blivit uppvuxen i Finland gått i skola i närpes och sedan utbildat sig som mästar ingenjör vid Novia Yrkeshögskola i vasa han är en snäll grabb som är en riktig arbets häst han är väldigt känslo kall och ska försöka skaffa amilj i Svergie och ett jobb nu då han har fått sitt yrke. Han kanske blir lite utrråkad snabbt men annars är han en ypperlig person

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med bra roleplay en schysst roleplay experience till alla min karaktär kommer jobba med att utveckla staden och göra den till sin peak. Jag är väldigt erfaren av roleplay eftersom jag har spelat på till exempel FBRP Heaven Fenix som jag var också polis chef på och på Underground som jag har spelat mycket på jag är ganska gammal och väldigt mogen mot dessa mindre på denna server. Jag hoppas att jag kommer att kunna bidra med så mycket som jag kan till servern och lämna alla med ett leende

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att kunna utbredda mina yrken och riktigt sätta mig in i servern och kunna faktist hjälpa till med servern och roleplayen på servern som är lite dålig på olika hörn

Hur många timmar har du på FiveM? 763

Hur hittade du Multistaden? kompis som spelade på denna före och sa att den var bra

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja eftersom det var en staff som trodde det var jag som lootade nån men eftersom det var min kompis så blev bannen överklagad och har ingen ban i nutiden

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej inte just nu men har spelat på många andra före och ska fokusera på denna nu

Godkänt skriftligt vidare till muntlig lycka till// mvh Noel
Dc: Noel#2097/öppen pm

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka