Accepterad johannes2000 | Medlem ansökning [LN_Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

johannes2000

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198003758857/

Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes

Vad är ditt discord namn? johannes2000#5261

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. Jag heter Anton Svensson och kommer från Stockholm. Hans liv när han var yngre var tufft. hans föräldrar Drack mycket under hans uppväxt vilket gjorde att han inte kunde få hjälp med nått. han hamnade i fel umgänge vilket gjorde att han inte gick ut skolan. vilket att jobb blev svårt, och han kom in i den kriminella. Men efter att hans kompis hade dött i en skjutning väljer han att lämna de kriminella bakom sig. och utbildar sig till bilmekaniker. då han efter utbildning får ett jobb på mekonomen. Där han jobbar från att han är 23 till 30 och flyttar till denna stan. Anton är 30 år gammal idag. han gillar att hålla på med bilar på fritiden och har ett stort intresse av gamla bilar .Han är en drivern person som gillar att jobba och på fritiden att köra mc. En Grej han skulle vilja göra i framtiden är att jobba som bilförsäljare.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? karaktär kommer att vara med på roliga scenarion som kommer att uppskattas av de flesta servern. Jag kommer att kunna vara aktiv ofta och kommer att kunna vara med de andra på servern som vi senare kommer att kunna bygga på, alltså så får man bara inte någon som vill spela och tjäna pengar, utan man får en karaktär som man kan följa och se hur karaktären utvecklas. har rpat på många servar tidigare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en bra server har spelat på den ett tag, det mesta verkar funkar bra, man får bra support, dem som är i ledningen är bra. Eftersom det är många spelare är de lättare att hitta spelare som man kan lira med. men även att De finns och göra på jobben.

Hur hittade du Unive? Har spelat med andra på servern. men kompisar har rekomenderat denna serven till mig. Verkar som att dem flesta vill har bra rp därför tycker jag att denna serven passar mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla mig inom RP, bli bättre på det, ha roligt, skaffa vänner och kontakter och utvecklas som person och spelare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli bättre på att RPa, lära mig mer om det, få vänner och kontakter samt ha kul. Inom RP vill jag i framtiden testa ut lite olika jobb prova lite olika jobb se vad som passar min karaktär bäst. Mitt mål är att bli Bilförsäljare och utgå sedan därifrån, är väldigt sugen på Mekare där jag känner mig säkrast och rpa eftersom jag har gjort de mest på andra servar men även testa nått nytt. Utväckla mig med nått annat också. ett jobb som jag skulle vilja jobba som är Sjukvårdare.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka