Nekad johannes2000 | Medlem ansökning [Axos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

johannes2000

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198003758857/

Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes

Vad är ditt discord namn? johannes2000#5261

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. Jag heter Anton Svensson och kommer från Stockholm. Jag är 30 år gammal och gillar bilar. han har tidigare jobbat som bilförsäljare och tidigare som bilmekaniker på mekonomen. Han är en drivern person som gillar att jobba och på fritiden att köra mc. Hans liv tidigare har varit tufft då han hamnade i fel omgänge när han var mindre. Men idag har han ett bra liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har spelat mycket Fivem och har ca 1000h på steam. jag tror att jag kan tillföra mycket till servern och har rpat mest som bilförsäljare o mekare. Vilket de finns ett stort behov av på servren.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? De verkar vara en seriös server som många spelar på.

Hur hittade du Unive? Har spelat tidigare men hittade den på serverlistan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att förbättra och utveckla serven till de bättre och kunna göra roliga senarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Målet är att skaffa ett jobb köpa en bil och i framtiden köpa en lägenhet.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka