Nekad johannes2000 | Chef-jobb ansökan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

johannes2000

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Användarnamn: johannes2000

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Strand Bilfirman Chef

Vad heter du IRL? Johannes

Hur gammal är du? 20

Hur många timmar har du på Fivem? Typ 1000h

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli Strand Bilfirman Chef, jag har tidigare jobbat på bilfirman som Efaren. De är nästan samma sak bara att man säljer olika typer av bilar. därför söker jag detta jobbet. Tycker de är intresant eftersom jag själv har ett stort intersse av bilar. jag har också Bra kunskaper sen tidigare då jag har varit bilfirma-chef i en annan stad. Har bra koll på alla bilarna i stan och är en bra säljare. Eftersom att jag spelar mycket så tror jag att jag är den rätta personen för jobbet. Har sett att de ofta inte är några aktiva på firman, vilket jag skulle kunna ändra på. Ny personal och erbjuda bra service till kunderna.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare varit chef på en annan server därför har jag bra koll hur allt funkar och har varit anställd där tidigare.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Roy Eringstam Och har ett stort intresse av bilar, och styling. Roy har bott i stan i ca 2 månader. Mitt stora intresse är bilar och har tidigare jobbar på bilfiman,vill utväckla mig därför söker jag detta jobbet. Har bra koll på hur de funkar på denna serven då jag var anställd där tidigare. Ser att de ofta är dåligt med personal på firman och jag som är aktiv på servern skulle förbättra de mycket. Då jag brinner för detta jobbet.

Hur ofta kommer du vara inne? 6Hminst och helgerna mer

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka