- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198197941428/
Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes
Vad är ditt discord namn? Johannes
Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 2006
Berätta om din karaktär. Ny inflyttad, typ 30 år, intresserad av bilar och maffian. Gillar också pengar och är ganska diciplinerad.
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag kommer hålla mig till reglerna och bara ha det kul.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag har aldrig spelat någon Fivem server eller RP gta men det ser väldigt kul ut och kunna spela på riktigt. Denna servern verkade också väldigt bra det lilla jag har spelat
Hur hittade du Unive? En kompis hittade den
Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha det kul och tjäna pengar.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes
Vad är ditt discord namn? Johannes
Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 2006
Berätta om din karaktär. Ny inflyttad, typ 30 år, intresserad av bilar och maffian. Gillar också pengar och är ganska diciplinerad.
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag kommer hålla mig till reglerna och bara ha det kul.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag har aldrig spelat någon Fivem server eller RP gta men det ser väldigt kul ut och kunna spela på riktigt. Denna servern verkade också väldigt bra det lilla jag har spelat
Hur hittade du Unive? En kompis hittade den
Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha det kul och tjäna pengar.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej