Nekad Johannes Pålsson | Whitelist ansökning [brillmuppen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Johannes Pålsson

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198801641161/

Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid Nordell

Vad är ditt discord namn? WarpZep#3496

Vad är ditt födelsedatum? 26 December 2007

Berätta om din karaktär. Min bakgrund är inte så mycket, kollat på när mina vänner fixar bilar eller bara springa runt på stan. Jag kan också ibland vara med på fester, och ibland skaffar jag nya vänner. Min ålder är 20 och mina känslor är att jag känner mig lite ledsen ibland, för att det enda jag gör är att jag springer runt på stan och träffar nya vänner och det är ju kul, men att göra det hela tiden, det blir lite tråkigt. Mina intressen är bilar, jag har ingen bil men ibland får jag köra mina kompisars bilar och det är jätte kul för att jag har ett stort intresse för att fixa och att köra bilar eller, att kolla på när folk fixar bilar för att jag gjorde det bara lite med farsan när jag var liten.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag vill börja jobba vid autoexperten och kunna jobba där och fixa andra människors
bilar. Varför? För att jag älskar att köra bilar och det är väldigt intressant att lära sig nya bil delar och kunna trimma och Jag skulle också vela bidra med en bättre värld och lite mer trevligare på servern och om jag blir whitelistad kommer jag försöka skaffa jobb och skaffa en bil.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna servern för jag älskar roleplayen och folk är jätte sköna och så vill jag skaffa jobb för att detta är den första servern jag kör på och jag älskar den redan.

Hur hittade du Multistaden? Några kompisar rekommenderade denna servern till mig och nu älskar jag den, kör hela tiden på den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att jag ska försöka vara som att på multistaden är som om jag är verkligen där och mitt mål är att jag ska skaffa massa in game kompisar och kunna åka runt med en fet bil och bara ha det nice och så är mitt mål att skaffa ett riktigt nice jobb

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, detta är min första server men mina kompisar sa alla regler och så läste jag dom innan jag gick in för att jag ville inte bli bannad

Tillbaka