Accepterad Johannes Pålsson | Ban överklagan [Pubbis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johannes Pålsson

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198801641161/

Ditt Hex-ID: 110000132265ec9

Vad är din discord tagg? WarpZep#3496

Vem var det som bannade dig? Sandberg

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm och emote abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Varför dom valde banna mig var för att supportsen såg i loggsen att jag hade döttat någon men om dom skulle kollat när jag gjorde det för att det var ungefär 1-2 timmar efter jag hade blivit bannad OCH så var det inte rdm för att det var en noob som slog ner mig och vad ska jag göra då för jag visste att han skulle döda mig. Jag vet inte om man kan se detta men man kan se isåfall att han slog mig först och sen sparkade han mig men han var jätte nära att döda mig och vad skulle ni gjort då, dödat honom och tagit honom till sjukhus eller låta mig själv blöda ut. Dessutom så tog jag honom till sjukhuset efter och då fattar jag inte FÖR STAFFSEN SÅG INGET DOM BARA KOLLADE I LOGGSEEENN och sen sa sandberg att jag hade emote busat med att jag försökte ta bort något och jag kan svära på min mammas DÖD att jag inte emote abuse ngt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vad som hände innan jag blev bannad var att jag loggade ut ur spelet sen när jsg vaknade nästa dag så vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Var det en felaktig ban: ja det var det för att han slog mig först och sparka mig och då har jag en anledning till att döda honom, och det med emote abuset kan jag svära till gud att jag inte gjorde det för att jag vet inte ens hur man emote abusar för jag orkar inte bry mig om buggar eller få något mot att bugga för att jag vill bara spela själva fivem.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har tagit lärdom utav alla mina bans, och om vi ska prata om mina bans är att först var sunt förnuft, där jag skrev att mitt fordon var borta efter restarten och det var ju bara idiotiskt för att jag skulle ha skrivit i ej whitelistad kanalen och sen var det ooc där jag sa discord men den var också bara idiotisk där jag skulle bara skrivit i discord om dom ville spela för att man måste prata seriöst i rp servers men nu är jag seriös som satan och brukar alltid säga saker som räddar saker om t.ex jag ska säga ngt ooc så skriver jag det i chatten utan /twt eller så kommer jag på ngt annat sätt för att kunna förbättra mitt och allas rpande. Sen var det denna, där jag blev bannad för rdm, fast det inte var det för att han slog mig först, och sen sparka han mig en gång och sen var jag typ 1% kvar av mitt hp och då var det den enda saken jag kunde göra och desutom så tog jag han till sjukhuset efter

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag inte dödade honom men det skulle varit failrp om jag inte skulle slått honom/dödat honom för att jag skulle lätt slått tillbaka om någon slog och sparkade mig för att isåfall skulle jag inte kunnat göra något annat så igentligen bara rpade jag för att om ni tycker att jag skulle gått därifrån så tycker ni fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? asså typ men asså jag fattar inte varför jag blev bannad efter typ 1 timme och så tror jag inte sandberg såg händelsen så nej, jag rpade bra och jag skulle ha slått honom i riktiga livet

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top