Accepterad Johannes Ohlsson | Beslut Överklagan [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
35
Reaction score
0
Ditt discord namn: klivarenSKB

Ditt Hex-ID: 11000016cf95160

Vad för typ av beslut gäller det? beslutet var att jag skulle bli bannad för 60 dagar för nånting jag har gjort som inte såg så profetionelt ut vilket jag förstår vilket beslut jag fick och insåg efter ungefär 55 dagar att det jag gjorde var fel från grund och botten men det var min första gång jag blev bannad för nått sånt och på en sån lång period. Ber om ursäkt verkligen!

Vem/vilka tog beslutet? r4inbowtail

Varför tror du själv att beslutet togs? Att dömas för våldtäkt i ett spel där man inte var medveten om att en person rollspelade som en 13-åring kan vara en komplex situation, och en förklaring till ett beslut i ett sådant fall bör ta hänsyn till flera aspekter. Vilket som sagt jag förstod varför just denna beslutet togs.

Hur är beslutet felaktigt? Jag förstår att det är viktigt att följa reglerna för att skapa en säker och respektfull spelmiljö, och jag är helt för att man ska vidta åtgärder för att skydda alla spelare. Men när det gäller beslutet om 60-dagars banningen i mitt fall, känner jag att det var en överreaktion i förhållande till situationen. Jag har alltid haft en aktiv roll i spelet och har varit känd för min karaktär och roller. En av de roller jag hade spelat är som en "ped" som jag har lagt mycket tid och pengar på en roll som jag verkligen har engagerat mig i och som många andra spelare känner igen mig genom. Att denna roll som har ett värde på 700 kr, nu leder till en så lång banning känns lite överdrivet.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: det är första gången jag överklasgar här så vet inte exakt vad jag ska skicka som bevis men jag är 100% på att rainbow vet hela då vi hade redan snackat om det här.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka