Nekad Johannes Gunnar | Whitelist ansökning [Mommo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johnsson

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198880060713/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nemo

Vad är ditt discord namn? Johnsson#1044

Vad är ditt födelsedatum? 6 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johannes Gunnar och är 21 år gammal han har levt ett helt vanligt liv och inte gjort något speciellt han har bott i staden nu ungefär 1,5 månad och under en tid har han varit polis under hans tid som polis hade han sjukt kul och träffade många nya vänner och kompisar och det som var extra kul var att han trots allt så blev han faktiskt lite halvt kompis men personer som han stoppade och gav böter han tror själv det var för han kände sig väldigt snäll och lugn i tonen när han gick fram till folk han gillar att prata med okända personer och skapa upp en liten relation a den lilla tiden dem pratade samtidigt som man skulle ge en böter eller ta någons körkort. Johannes hade sjukt kul som polis men sedan kom det en dag när han blev stressad fick ångest börja tänkta en massa och allting som handlade om jobbet var inte trevligt längre men han jobbade på och han märkte att hur det blev sämre han börja må dåligt han blev stressad fick ingen matlust å inget. Så kom den sjukt sorliga dagen när han gick till sin chef eller det var inte chefen men hon var personal ansvarig och jag sa att jag har bestämt mig för att Min avgå jag känner inte att jag hittar tiden orken och alla förutsättningar som man skall ha för att kunna jobba på ett sådant jobb. Den dagen var utan tvekan den värsta dagen i Johannes liv. Nu är han på fötterna igen och vill börja jobba igen Han känner att polisen inte är det självklara valet just nu fast det egentligen är det ända han vill. Han satsar på att skaffa sig ett jobb där han kan ha kul lika roligt som han hade hos polisen.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tar RP på sjukt hög nivå jag gillar servern sjukt mycket och är för tillfället den enda servern jag spelar på jag har varit i kontakt med mycket Staffs under tillfällen då jag har suttit support och dem har hjälpt mig dem gånger det har varit scenarion mellan kriminella och polisen och man efter åt har hoppat till support och snackat och chillat för att prata igenom vad det var som hände vad man kan förbättra och vissa gånger är man missnöjd med någons rpande och man hoppade support och pratade med dem och vid vissa tillfällen har dt varit fel på uppkoppling och vissa gånger har dem gjort fel och erkänner det och tar sitt straff bra osv det kunde vara ban eller bara en varning och vissa gånger då man har blivit lite sur för folk blånekar allt och säger att dem inte har gjort något så visar man klipp och så blir dem tysta. Iallafall jag tycker om serven sjukt mycket och jag vill bidra till en extra person som skaffar sig ett jobb och har kul med andra ( Slutade rpa och belv då av med whitelist )

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag har spelat här mycekt och jag vill fortsätta spela och kanske någon dag få tillbaka det jobbet som jag hade som jag tyckte var det roligast jobbet som man någonsin kunde haft

Hur hittade du Unive? Jag kollade runt på you tube och så såg jag topp 100 oddshots på multistaden svensk rp Five m och så på kvällen så spelade jag och några kompisar GTA5 och jag personligen tycker det är orealistiskt med flygande motorcyklar som man kan skjuta missiler ur men jag anser att då får man välja själv lite vad det är man väljer att spela och så drog jag in här och tyckte det var skit kul och sedan så fortsatte jag och spel

Vad har du för mål med ditt rollspel? Samma mål som jag ar haft under hela tiden jag spelat att alla skall kunna ha det så roligt som möjligt jag vill att folk skall kunna rpa som det skulle vara verkliga livet. Personligen så tycker jag att köra i 300 inne i staden är sjukt overkligt och vill se en stor förnedring på det och jag gillar till 110% ni har börjat banna folk som gör det för det är sunt förnuft man skulle inte göra så men en nyköpt rsa irl ingen chans i världen att någon skulle göra det

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan server då jag har gillat multistaden sjukt mycket och alla staffs som hjälper till sjukt mycket och gör allt för att serverna skall bli bra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka