Inaktuell Johannes Gunnar | Whitelist ansökning [alb the pinne] [Amos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johnsson

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198880060713/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nemo

Vad är ditt discord namn? Johnsson#1044

Vad är ditt födelsedatum? 6 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johannes Gunnar och är 21 år gammal han har levt ett helt vanligt liv och inte gjort något speciellt han har bott i staden nu ungefär 1,5 månad och under en tid har han varit polis under hans tid som polis hade han sjukt kul och träffade många nya vänner och kompisar och det som var extra kul var att han trots allt så blev han faktiskt lite halvt kompis men personer som han stoppade och gav böter han tror själv det var för han kände sig väldigt snäll och lugn i tonen när han gick fram till folk han gillar att prata med okända personer och skapa upp en liten relation a den lilla tiden dem pratade samtidigt som man skulle ge en böter eller ta någons körkort. Johannes hade sjukt kul som polis men sedan kom det en dag när han blev stressad fick ångest börja tänkta en massa och allting som handlade om jobbet var inte trevligt längre men han jobbade på och han märkte att hur det blev sämre han börja må dåligt han blev stressad fick ingen matlust å inget. Så kom den sjukt sorliga dagen när han gick till sin chef eller det var inte chefen men hon var personal ansvarig och jag sa att jag har bestämt mig för att Min avgå jag känner inte att jag hittar tiden orken och alla förutsättningar som man skall ha för att kunna jobba på ett sådant jobb. Den dagen var utan tvekan den värsta dagen i Johannes liv. Nu är han på fötterna igen och vill börja jobba igen Han känner att polisen inte är det självklara valet just nu fast det egentligen är det ända han vill. Han satsar på att skaffa sig ett jobb där han kan ha kul lika roligt som han hade hos polisen.

Varför ska just du bli whitelistad? jag ska bli whitlistad för att jag kommmer medföra mycket rolig rp för både kriminella plis och civila jag vet hur man rpar och kan alla regler jag vet hur man ska rpa och vet allt inom rp känner mycekt folk på serven både IC och OOC ajg vill medföra mcyetk roligt och många roliga studner till servern och därför komemr ajg gröa mitt bästa för att göra det

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag har spelat här mycekt och jag vill fortsätta spela och kanske någon dag få tillbaka det jobbet som jag hade som jag tyckte var det roligast jobbet som man någonsin kunde haft

Hur hittade du Unive? Först och främst titta jag på sociala medier och fick upp en oddshot gick in och börja googla lite mer på kvällen körde jag och några polare gat man jag tyckte det var irealistiskt och kom på att jag kunde gå in här och rpa gick in började rpa sedan sökte jag whitelist

Vad har du för mål med ditt rollspel? Samma mål som jag ar haft under hela tiden jag spelat att alla skall kunna ha det så roligt som möjligt jag vill att folk skall kunna rpa som det skulle vara verkliga livet. Personligen så tycker jag att köra i 300 inne i staden är sjukt overkligt och vill se en stor förnedring på det och jag gillar till 110% ni har börjat banna folk som gör det för det är sunt förnuft man skulle inte göra så men en nyköpt rsa irl ingen chans i världen att någon skulle göra det

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej har blivit motiverad av schysta staffs snälla personer och bara allmänt mysig vibe på servern

Stänger av inaktivitet då tråden inte rörts sedan Onsdags

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka